Σχεδιαστές

Yves Béhar

Yves Behar είναι ένας επιχειρηματίας του σχεδιασμού ο οποίος πιστεύει ότι το προϊόν, ο ψηφιακός σχεδιασμός και ο σχεδιασμός της μάρκας είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της κάθε επιχείρησης. Είναι ο ιδρυτής του fuseproject που είναι ένα βραβευμένο βιομηχανικό σχεδίο και ιδρύθηκε το 1999. Είναι επίσης Διευθύνων Σύμβουλος στην Jawbone, όπου για τα τελευταία 10 χρόνια τα προϊόντα του, η δουλειά του στο εμπορικό σήμα και το επικοινωνιακό του χάρισμα έχουν κάνει την εταιρεία ηγέτη στα είδη ηλεκτρονικών ήχου ευρείας κατανάλωσης. Άλλες συνεργασίες του με καταξιωμένους συνεργάτες είναι ο Herman Miller, η GE, Puma, PayPal, SodaStream, Samsung, Issey Miyake, Prada και πολλοί άλλοι που έχουν λάβει διεθνή αναγνώριση. Τα έργα Μπεχάρ περιλαμβάνονται στις μόνιμες συλλογές των μουσείων σε όλο τον κόσμο, και αυτός είναι συχνός ομιλητής για το σχεδιασμό, την αειφορία και σε θέματα επιχειρήσεων.

 

Michael Graves

Ο αρχιτέκτονας Michael Graves βρίσκεται στο προσκήνιο του αρχιτεκτονικού Design από το ξεκίνημά του στο Princeton του New Jersey το 1964. Εκτός από ξεχωριστός και παραγωγικός αρχιτέκτονας, ο Graves είναι και ένας επιδραστικός θεωρητικός.

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, το έργο του επηρέασε άμεσα τη μετάβαση της αστικής αρχιτεκτονικής από την αφαίρεση του εμπορικού μοντερνισμού προς ένα ενδιαφέρον πλαίσιο. Έχει λάβει πολλές διακρίσεις και βραβεία, όπως:  Gold Medal of the American Institute of Architects το 2001, το  National Medal of Arts (a Presidential Award) το 1999, και το Frank Annunzio Award από το Christopher Columbus Fellowship Foundation.

Η εταιρεία του Michael Graves and Associates, δραστηριοποιείται στην αρχιτεκτονική, στη μελέτη εσωτερικών χώρων, στο σχεδιασμό προϊόντων και στο graphic design. Ο ίδιος αυτοαποκαλείται "γενικών καθηκόντων", σχεδιάζοντας την πλειοψηφία των εσωτερικών που αναλαμβάνει η εταιρεία, αλλά και έπιπλα, αντικείμενα, φωτιστικά, ακόμη και κοσμήματα ή σερβίτσια.

Συνδυάζοντας τις πραγματικές και συμβολικές ανησυχίες ο Graves παράγει προϊόντα που πρεσβεύουν την απλότητα, την λειτουργική καινοτομία και την καλαισθησία.

"Σχεδιάζοντας καθημερινά αντικείμενα, θέλω να ενισχύσω την εντύπωση που μπορεί να προκαλέσει το οικείο καθώς επίσης και να επιτρέψω στα αντικείμενα αυτά να τα δούμε με άλλο τρόπο. Καταφέρνοντας αυτούς τους στόχους, συχνά συνδυάζουμε απλή χρησιμότητα, λειτουργική καινοτομία, και καλαισθησία" - Michael Graves.

 

Scot Herbst

Ο Scot Herbst επιλύει σχεδιαστικά προβλήματα συνδυάζοντας την οπτική και τη μηχανική απλότητα. Συνεργάζεται με μεγάλες εταιρείες και σχεδιάζει μοντέρνα έπιπλα, ηλεκτρονικά, είδη για το σπίτι ακόμη και παιχνίδια. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως designer στην Lunar, κατασκευάζοντας το περίφημο HP TouchSmart.

Μαζί με τη γυναίκα του, Amy, εγκατέλειψαν το Silicon Valley για να ξεκινήσουν τη λειτουργία της KAIKU, μιας εταιρείας design που αντικατοπτρίζει την αγάπη τους για το μοντέρνο σχεδιασμό και την αφοσίωσή τους στο να διατηρούν τα παιδιά ενεργά και υγιή.

"Να κάνουμε το περίπλοκο απλό. Αυτή είναι η σημαντικότερη συμβολή του design στον όλο και πιο χαοτικό κόσμο μας.  Με τη φαρέτρα των εργαλείων μας κάνουμε έναν ενεργητικό-δραστήριο χαμό, ζητώντας μόνο αυτό: Όταν καταλαγιάσει η σκόνη, να απομείνει ένα μοναδικό, ποιητικό αντικείμενο" Scot Herbst.

 

Alfredo Muccino

"Μην σκέφτεστε την μάρκα σαν ένα λογότυπο, ένα προϊόν ή μία καμπάνια. Σκεφτείτε την σαν μία σχέση. Οι σχέσεις βασίζονται στην εμπιστοσύνη. Η εμπιστοσύνη κερδίζεται μέσα από την ειλικρίνεια και τις συνεπείς εμπειρίες." Alfredo Muccino

Για πάνω από 25 χρόνια ο Alfredo Muccino έχει γίνει γνωστός για τα καινοτόμα του σχέδια και την εμπειρία του στην στρατηγική προώθησης για μερικές από τις πιο γνωστές εταιρείες παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει αναγνωριστεί από τους πιο σημαντικού θεσμούς και οργανώσεις στο χώρο του design. Έχει διακριθεί με βραβεία από τα American Institute of Graphic Arts, το Western Art Directors Club, την Society of Publication Design, την Society of Business Communicators, American Corporate Identity, και πολλά άλλα.

Σήμερα είναι γενικός διευθυντής στην “Liquid Agency” και έχει εργαστεί πάνω σε στρατηγικές branding για εταιρείες όπως οι Ask, Intuit, LSI, Microsoft, Seagate, Sony, Plantronics, και Visa. Οι συλλογές που σχεδίασε πωλούνται παγκοσμίως και έχουν παρουσιαστεί σε εκδόσεις όπως τα περιοδικά Martha Stewart Living, InStyle Magazine, Interior Design, Home & Garden, Elle Decor, WallPaper και άλλα. Παράλληλα διδάσκει branding και σχεδιασμό σε πολλά κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα της Αμερικής.

 

Karim Rashid

Ο Karim Rashid είναι ένας από τους πιο παραγωγικούς σχεδιαστές της γενιάς του. Έχει περισσότερα από 3.000 σχέδια στο ενεργητικό του και έχει λάβει περισσότερα από 300 βραβεία, ενώ το έργο του συναντάται σε περισσότερες  από 35 χώρες στο κόσμο.

Βραβευμένα σχέδιά του είναι μεταξύ άλλων το, πανταχού παρόν, καλάθι αχρήστων Garbo η καρέκλα Oh της Umbra, ο σχεδιασμός του εσωτερικού του εστιατορίου Morimoto (Φιλαδέλφεια), του Ξενοδοχείου Semiramis (Αθήνα) και οι εκθέσεις της Deutsche Bank και της Audi.

Ο Karim Rashid εκθέτει έργα του σε γκαλερί τέχνης σε όλο τον κόσμο, ενώ πολλά βρίσκονται σε 20 μόνιμες συλλογές. Έχει κερδίσει επανειλημμένα τα εξής βραβεία: Red Dot Design Award, Chicago Athenaeum Good Design award, I.D. Magazine Annual Design Review, IDSA Industrial Design Excellence Award.

Συμμετέχει σε συνέδρια σε όλο τον κόσμο ενώ παρίσταται ως επισκέπτης καθηγητής σε πανεπιστήμια δίνοντας διαλέξεις για το design και τη σημασία του στην καθημερινή μας ζωή.

"Το κύριο μέλημα κάθε επιχείρησης θα πρεπε να ναι η ομορφιά. Άλλωστε η ομορφιά είναι μία συλλογική ανθρώπινη ανάγκη" - Karim Rashid.